Valante Klantenservice logo
Valante Klantenservice logo

Alle artikelen

Retourneren & terugbetaling

Kan ik mijn product retourneren?

Smartwatches zijn producten die bij uitstek bestemd zijn voor persoonlijk gebruik met hygiënische aspecten. Denk aan blootstelling aan lichaamsdelen, schilfers, zweet, bacteriën, microben, vuiltjes, stofjes, enzovoort. Aan het gebruik van smartwatche

Wat moet ik doen om te retourneren?

Om in aanmerking te komen voor terugbetaling moeten retourzendingen verplicht vooraf aangemeld worden via [email protected]. Gebruik het e-mailadres dat u gebruikte om te bestellen en vermeld altijd het ordernummer. Op dat moment krijgt u een retourfor

Wie betaalt de retourkosten?

Retourneren is in de regel gratis. Wel kunnen er voor geopende doosjes en smartwatches met gebruikssporen 15 euro kosten (restocking fee) in mindering worden gebracht van het aankoopbedrag. Deze kosten vertegenwoordigen de kosten voor verwerking, con

Wie draagt het risico van de retourzending?

De terugbetaling gebeurt zo snel mogelijk, en binnen een redelijke termijn, na de ontvangst van de goederen. Eerst dient immers een kwaliteitsonderzoek uitgevoerd te worden om te bepalen of voldaan is aan alle retourvoorwaarden.

Krijg ik altijd volledige terugbetaling?

Wij behouden ons het recht voor om de aankoopprijs niet of slechts gedeeltelijk terug te betalen wanneer er een waardeverlies is opgetreden dat toe te schrijven is aan gebruik door de consument dat het kortstondig testen overschrijdt. Indien er waard

Hoe gebeurt de terugbetaling?

De terugbetaling gebeurt via dezelfde methode die u koos om te betalen. De terugbetalingstermijn kan naargelang de betalingsprovider meerdere werkdagen in beslag nemen.