Valante Klantenservice logo
Valante Klantenservice logo

Alle artikelen

Retourneren & terugbetaling

Kan ik mijn product retourneren?

U mag uw smartwatch in de regel altijd retourneren binnen de bedenktijd van 14 dagen na ontvangst van het product. U moet er echter op letten dat er voor ons geen waardevermindering is door intensieve gebruikssporen. U moet de smartwatch zoveel mogel

Wat moet ik doen om te retourneren?

Retourzendingen moeten altijd vooraf bij ons aangemeld worden via ons retourportaal. Wij moeten immers in staat zijn om belangrijke klantgegevens te controleren, alsook de huidige staat van de smartwatch. Indien aan de retourvoorwaarden voldaan is, k

Wie betaalt de retourkosten?

De retourkosten voor de terugzending zijn voor rekening van de consument. U moet via ons online retourportaal een retourlabel aanmaken. Dit moet u verplicht gebruiken. Daarnaast wordt er een beperkte restocking fee van 2,5% in mindering gebracht van

Wie draagt het risico van de retourzending?

Het risico van de retourzending berust op de klant. Zorg er dus voor dat u altijd kiest voor een verzendmethode met tracking, zodat ook wij de retourzending kunnen volgen. Wij zijn niet verantwoordelijk voor verlies of beschadiging van de retourzendi

Krijg ik altijd volledige terugbetaling?

Wij behouden ons het recht voor om de aankoopprijs niet of slechts gedeeltelijk terug te betalen wanneer er een waardeverlies is opgetreden dat toe te schrijven is aan gebruik door de consument dat het kortstondig testen overschrijdt. Indien er waard

Hoe gebeurt de terugbetaling?

De terugbetaling gebeurt via dezelfde methode die u koos om te betalen. De terugbetalingstermijn kan naargelang de betalingsprovider meerdere werkdagen in beslag nemen.

Restocking fee

Omdat wij hoge personeelskosten hebben voor de controle, schoonmaken, herverpakken en terug in stock brengen, rekenen wij voor geretourneerde producten een beperkte restocking fee van 2,5% van het oorspronkelijke aankoopbedrag aan. Deze kosten hebben