Valante Klantenservice logo
Valante Klantenservice logo

Alle artikelen

Kan ik mijn product retourneren?Bijgewerkt a year ago

Smartwatches zijn producten die bij uitstek bestemd zijn voor persoonlijk gebruik met hygiënische aspecten. Denk aan blootstelling aan lichaamsdelen, schilfers, zweet, bacteriën, microben, vuiltjes, stofjes, enzovoort. Aan het gebruik van smartwatches zijn dus hygiënische of gezondheidsrisico's verbonden. Aan het gebruik van smartwatches zijn dus hygiënische of gezondheidsrisico's verbonden. Precies om die reden worden onze smartwatches verzonden in een verzegeld doosje. Daarom zijn onze smartwatches in de regel ook uitgesloten van het herroepingsrecht eenmaal deze verzegeling verbroken is (art. 230p, f, 3 Burgerlijk Wetboek - levering van zaken die niet geschikt zijn om te worden teruggezonden om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne en waarvan de verzegeling na de levering is verbroken).

Wel gelden er altijd uitzonderingen. Bijvoorbeeld voor smartwatches die nog in de verpakking zitten en waarvan de verzegeling van het doosje niet verbroken is. Deze situaties moeten wij altijd individueel kunnen beoordelen. Daarom is het belangrijk dat u een retouraanvraag altijd voorafgaandelijk bij ons aanmeldt via [email protected] met vermelding van uw ordernummer. Wij kunnen u dan om een foto vragen om de huidige staat van de smartwatch te beoordelen.

Was dit artikel nuttig?
Ja
Nee