Valante Klantenservice logo
Valante Klantenservice logo

Alle artikelen

Bestellen & ontvangen

Hoe moet ik bestellen?

1 – Kies een product en druk op ‘Aan winkelwagen toevoegen’. 2 – Druk op ‘Afrekenen’. 3 – Vul uw informatie in. Controleer uw bestelling en adresgegevens altijd zorgvuldig alvorens op ‘Doorgaan met verzenden’ te drukken. 4 – Kies uw betalingsmethode

Betaalmethodes

Wij accepteren op dit moment Mollie/iDEAL, Klarna, Bancontact, Belfius, KBC en Creditcard MasterCard/Visa. Mocht u de Mollie/iDEAL optie niet kunnen vinden: deze verschijnt pas nadat u uw gegevens hebt ingevoerd en de verzendmethode gekozen hebt.

Ik heb geen bevestigingsmail gehad.

Normalerwijze ontvangt u altijd een bevestiging van uw bestelling. Indien u een e-mailadres invoerde, krijgt u deze per mail. Indien u geen e-mailadres invulde, krijgt u een bevestiging per sms. Soms gebeurt het dat klanten geen bevestigingsmail kreg

Kan ik de bestelling nog wijzigen of aanpassen?

Nee, in de regel kunnen geplaatste bestellingen niet meer aangepast worden. Onze pakjes worden immers automatisch uitgehaald en overgedragen aan de vervoerder.

Kan ik mijn adres na de bestelling nog wijzigen?

Adreswijzigingen kunnen uitsluitend doorgevoerd worden indien uw product nog niet uitgehaald en aan de vervoerder overgedragen werd. Dit proces verloopt bij ons vrijwel automatisch om een snelle levering te garanderen. Indien de levering hierdoor zou

Kortingen niet toegepast / niet verwerkt.

Om aanspraak te maken op een korting moet de klant altijd goed controleren of de juiste code werd ingevuld. Uiterlijk vóór het afrekenen dient de klant zelf te controleren of de korting daadwerkelijk werd toegepast. Wij aanvaarden geen verantwoordeli

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Alleen bestellingen die nog niet verwerkt en verzonden werden, kunnen nog geannuleerd worden. De periode om dit te doen is echter zeer kort. Bestellingen worden soms binnen het uur nog overgedragen aan de vervoerder. In dat geval mag u uiteraard reto

Tracking nog niet verwerkt / bestaat niet

Indien u een tracking code heeft gekregen, maar deze zou om een of andere reden niet werken, is het niet nodig om ons te contacteren. De bestelling vervolgt zijn normale weg en de status van uw bestelling zal kortelings weergegeven worden op de track

Ik ben niet thuis op het ogenblik van de levering.

Indien u op het ogenblik van de levering niet thuis bent, gaat uw pakketje naar een afhaallocatie van PostNL. U kunt de juiste afhaallocatie vinden via de tracking pagina’s van PostNL. Opgelet: u hebt slechts een beperkte termijn om het pakketje af t

Ik heb mijn bestelling niet gehad binnen de indicatieve levertermijn?

Het kan natuurlijk voorkomen dat een bestelling wat vertraging oploopt. Heb je 5 dagen na de maximaal verwachte leverdatum je bestelling nog niet ontvangen? Neem dan even contact met ons op.Soms gebeurt het dat de bezorger het pakje ingeval van afwez

De levering is mislukt – geen pakketje ontvangen.

In zeer zeldzame gevallen komt het om uiteenlopende redenen voor dat een levering mislukt en dat pakketjes niet ontvangen worden. De redenen hiervoor zijn verschillend: verkeerd adres, verhuis, pakketje verloren bij de post, enzovoort. Geen paniek. W

Hoe gebeuren eventuele terugbetalingen?

De terugbetalingen verlopen automatisch en gebeuren via dezelfde methode die u koos om te betalen. Naargelang de betalingsmethode die u koos, kan dit proces meerdere werkdagen in beslag nemen. Hoe snel het geld weer op je rekening verschijnt, is afha