Valante Klantenservice logo
Valante Klantenservice logo

Alle artikelen

Defecten, krasjes & garantie

Mijn product vertoont een defect, hoe los ik dit op?

Wanneer bij het product ondanks onze hoge kwaliteitseisen toch een defect optreedt, kunnen wij u  verder helpen als u ons hierover informeert. Stuur een kopie van de bevestiging van uw bestelling samen met wat foto’s en een omschrijving van het defec

Er zitten krasjes op het horloge, wat nu?

Natuurlijk doen wij ons best om het horloge in uitstekende staat bij je af te leveren. Zowel aan de bovenkant als aan de onderkant zit een extra beschermlaag die het horloge op die plekken beschermt tegen krassen. Deze beschermlaag is soms lastig te

Afwijkende metingen en waarden

U gelieve er rekening mee te houden dat smartwatches en fitness trackers geen medische of wetenschappelijke instrumenten zijn. Valante is bijgevolg niet verantwoordelijk voor gebeurlijke afwijkingen in de metingen van de horloges. De gemeten waarden