Valante Klantenservice logo
Valante Klantenservice logo

Alle artikelen

Mijn product vertoont een defect, hoe los ik dit op?Bijgewerkt a year ago

Wanneer bij het product ondanks onze hoge kwaliteitseisen toch een defect optreedt, kunnen wij u  verder helpen als u ons hierover informeert. Stuur een kopie van de bevestiging van uw bestelling samen met wat foto’s en een omschrijving van het defect naar ons mailadres [email protected]. Met deze informatie kunnen we de procedure in gang zetten, waarbij we u op de hoogte houden van de status van de afhandeling.

Een defect is uiteraard altijd heel frustrerend. Onze excuses daarvoor. De ervaring leert ons dat de meeste problemen eenvoudig kunnen opgelost worden met technische ondersteuning. Om zoveel mogelijk hypotheses uit te sluiten, moeten klanten doorgaans een stappenplan met instructies doorlopen. Zo kan onze technische dienst bepalen of het al of niet om een fabricagefout gaat, dan wel foute instellingen, hetzij gebruikersschade.

Was dit artikel nuttig?
Ja
Nee