Valante Klantenservice logo
Valante Klantenservice logo

Alle artikelen

Batterij laadt niet meer opBijgewerkt 5 months ago

Enkele dingen om in de gaten te houden:
- Laad de batterij minstens twee uur op. Wij raden aan om de watch bij voorkeur op te laden via de usb-poort van een laptop die aan de stroom verbonden is of via een gsm-adapter van minstens 5 ampère.
- Controleer of de kabeltjes goed zijn aangesloten voor het opladen.
- Houd de touch zone minstens drie seconden lang ingedrukt.

Zo niet moet u eens proberen om de applicatie opnieuw te downloaden. Het is belangrijk dat u de juiste applicatie gebruikt.

Vaak ligt het niet meer opladen aan de oplader of aan de oplaadkabel. Voor heel wat klanten helpt het dan om de metalen onderdelen goed schoon te maken met een stoffen doek. Vergeet ook niet de usb-aansluiting zelf te reinigen. Daarna even testen of het weer werkt door de watch aan de lader te leggen.

Een andere reden waarom het scherm soms zwart blijft, is de functie 'don't disturb' (niet storen). Deze functie moet uitgeschakeld zijn om communicatie tussen de watch en de app mogelijk te maken. U moet in de app dus even checken of deze functie uit staat.

U moet ook even proberen om de optie 'quick review' (dit is oplichten van schermpje bij polsbewegingen) uit te schakelen in de app. Ook dit verhindert soms dat het schermpje aanspringt.
Was dit artikel nuttig?
Ja
Nee